تیم قایقرانی بانوان استان مرکزی در آمادگی کامل هستند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی از آمادگی کامل تیم بانوان این استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر خبر داد.

خبرگزاری فارس: تیم قایقرانی بانوان استان مرکزی در آمادگی کامل هستند

زهره حسنخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر کشور اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود که ورزشکاران این استان از آمادگی بالا برای شرکت در این مسابقات برخوردارند. تیم استان مرکزی بیش از سه سال است که در لیگ برتر کشور حضور دارد.

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی با اشاره به حضور ورزشکاران شایسته استان در اردوی تیم ملی گفت: در رده سنی بزرگسالان زهرا اصلانی و در رده سنی جوانان ملیکا برون به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

حسنخانی افزود: در بخش آقایان نیز فرزاد جعفری، محمد جمشیدیان، رسول امینی، آرش درویشی و رامین غیاثوند به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گفته وی تیم ملی کشورمان شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی لهستان حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به آغاز تمرینات تیم استان در دریاچه آلومینیوم اراک بیان داشت: تمرینات امسال هیئت قایقرانی از هفته آینده در دریاچه آلومینیوم آغاز می‌شود.

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی از راه‌اندازی رشته کایاک تفرش خبر داد و گفت: رشته کایاک از اوایل سال جاری در شهرستان تفرش راه‌اندازی شد و این شهرستان هم‌اکنون تنها شهرستانی است که در رشته کایاک فعالیت دارد.

حسنخانی همچنین از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:53 | نویسنده : میثم اله وردی |